گزارش آئین رونمائی از کتاب تحلیل استاتیکی غیر خطی پوش آور سازه های بتنی

آموزشی و پژوهشی شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸

بسمه تعالی

 


به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش، آئین رونمائی از کتاب تحلیل استاتیکی غیر خطی پوش آور سازه های بتنی، تالیف آقایان دکتر حمیدرضا عزیزی، دکتر بهرام محمدپور، دکتر علیرضا پاکپور و خانم دکتر مهسا سعیدزاده روز دوشنبه مورخ ٩٨/٠٩/٢٥ از ساعت ١٠:٠٠ الی ١١:٣٠ با حضور ریاست و اعضاء محترم هیئت رئیسه دانشگاه رشدیه، اعضاء محترم شورای شهر کلانشهر تبریز، اعضاء محترم دفتر معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز، اعضاء محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اساتید، همکاران، اعضاء محترم هیئت علمی و دانشجویان عزیز در سالن پروفسور هشترودی دانشگاه رشدیه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، آقای دکتر صحت خواه، ریاست دانشگاه رشدیه، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه بر لزوم و اهمیت انجام پژوهش در محیط های دانشگاهی تاکید نموده و گزارشی از پژوهش های   انجام یافته در سال گذشته  ارائه نمودند.
در ادامه مراسم، آقای دکتر محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و نماینده سازمان نظام مهندسی استان در مراسم، از تالیف کتاب حاضر به عنوان انقلابی در صنعت عمران یاد کرده و از جسارت مولفان این کتاب که به بررسی تحلیل های غیر خطی سازه تمرکز نموده اند تقدیر نمودند و اظهار امیدواری نمودند که مراجع ذی صلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نسبت به اهمیت موضوع تحلیل های غیر خطی در بحث کنترل طراحی های سازه ها ساختماني توجه ویژه مبذول نمایند.

سخنران بعدی مراسم، آقای دکتر نیکو خصلت، عضو محترم شورای شهر کلانشهر تبریز، بودند که با عرض تبریک به مولفان کتاب به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با یادآوری این موضوع که در شرایط حاضر کشور ارتباط بین دانشگاه و صنعت بیش از پیش احساس می گردد، بر لزوم بهره گیری از تجارب اساتید گرانقدر دانشگاه در موضوعات کلان شهری تاکید نمودند و اظهار امیدواری نمودند که ارتباط بین اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز روز به روز گسترش یابد.

در خاتمه بخش سخنرانی میهمانان مدعو، آقای دکتر محمدپور با ایراد سخنرانی سر فصل های کتاب حاضر را تشریح نمودند و با ذکر دلایلي ارزشمند، به اهمیت نشر و چاپ کتاب حاضر پرداختند.

در پایان جلسه، با حضور آقایان دکتر صحت خواه، دکتر محمدی، دکتر نیکو خصلت، دکتر عزیزی، دکتر محمدپور، دکتر پاکپور و خانم دکتر سعیدزاده آئین رونمائی از کتاب به صورت باشکوه در حضور حاضرین در جلسه برگزار گردید و طی آن اساتید گرانقدر با امضاء لوح کتاب به صورت رسمی از این کتاب رونمائی نمودند.