بازدید جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی معماری دانشگاه پیام نور از نمایشگاه آثار دانشجویان کارشناسی ارشد معماری دانشگاه رشدیه

آموزشی و پژوهشی دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

بسمه تعالی

 

 

     جمعی از دانشجویان معماری دانشگاه پیام نور با حضور در دانشگاه رشدیه از نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانشجویان کارشناسی ارشد معماری بازدید نمودند. در این بازدید که ظهر روز یکشنبه  20 بهمن انجام شد، بازدیدکنندگان با توضیحات ارائه شده توسط مدیر گروه معماری، با ایده، کانسپت‌های طراحی و اصول و ضوابط مورد توجه در طراحی لنداسکیپ آشنا گردیدند.

 دانشجویان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، در سالن جلسات حضور پیدا کردند و ریاست محترم دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حضار و تبریک ایام مبارک دهه فجر، مطالبی پیرامون عملکرد، فعالیت‌ها و توانمندی‌های دانشجویان و امکانات مختلف دانشگاه رشدیه مطرح و بر امکان فراهم شدن زمینه‌های همکاری‌های علمی بین دو دانشگاه تاکید فرمودند. در ادامه، ریاست دانشگاه و مدیرگروه معماری به سوالات دانشجویان به‌ویژه در زمینه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و کلاس‌های فوق برنامه در دانشگاه پاسخ گفتند. در پایان ریاست دانشگاه ضمن تشکر از حضور دانشجویان جهت بازدید از نمایشگاه آثار معماری، برای این عزیزان آرزوی موفقیت نمودند.